Люблю активність, рух уперед, відкриття нового, живе спілкування, народження ідей, тому залюбки вигадую проекти та напрями діяльності нашої платформи, координую її.
Моїми темами є французька література, зокрема роман, а саме від ХVIII ст. до сучасності, а також чуттєвість та пам'ять у художній літературі.
Борис Дабо-Ніколаєв
З 1999-го року керує гуртком-студією «Скриптор». Наразі – це «СкрипторСкул», що навчає письменству та журналістиці. Як літературознавець друкується під прізвищами: Б.І. Ніколаєв (Борис Ніколаєв) та Борис Дабо-Ніколаєв. Публікації останніх років можна знайти в інтернеті.
Остання публікація: «Секс як травма і задоволення у романах Е.Єлінек «Піаністка» та П.Коельйо «Адюльтер» (Сучасні літературознавчі студії. Літературний дискурс: транскультурні виміри). Напрямки досліджень останніх років:
Мотиви Еросу й Танатосу в художній прозі.
Психотипи письменників та їхніх персонажів в європейській літературі ХІХ – ХХІ ст.
Дитячі та інфантильні персонажі у новелістиці.
Борис Дабо-Ніколаєв
З 1999-го року керує гуртком-студією «Скриптор». Наразі – це «СкрипторСкул», що навчає письменству та журналістиці. Як літературознавець друкується під прізвищами: Б.І. Ніколаєв (Борис Ніколаєв) та Борис Дабо-Ніколаєв. Публікації останніх років можна знайти в інтернеті.
Остання публікація: «Секс як травма і задоволення у романах Е.Єлінек «Піаністка» та П.Коельйо «Адюльтер» (Сучасні літературознавчі студії. Літературний дискурс: транскультурні виміри). Напрямки досліджень останніх років:
Мотиви Еросу й Танатосу в художній прозі.
Психотипи письменників та їхніх персонажів в європейській літературі ХІХ – ХХІ ст.
Дитячі та інфантильні персонажі у новелістиці.
Немає коментарів:
Дописати коментар